2013年6月12日水曜日

Recently

2013.6.7 @RAM


RAMデビュー、たくさんのお客様と一緒に、たくさん笑いました!!
演奏曲を、カフェMenuに見立ててお客様にどれが食べたいか聞いていくスタイルにしてみました。
次回はまたひとひねりするつもりです。

みんなでのLovin' You大合唱楽しかったな。
RAMケンさん、皆さん、Thank You!


2013.6.10 紫陽花ツアー



日本の四季。
素晴らしい。

あ、お昼から飲んじゃった!!(笑)


2013.6.11 Rehearsal

16日のLIVEのため、ゆったり、まったり、リハーサル。

さて、どんな演奏になるのかな♪

今日も、雨です。



1 件のコメント:

  1. Hi Chiaki-san. June.14. 1/4
    You must enjoying nice days “Recently” !
    I like your hydrangea blossom photo it’s rather warm impression.
    BTW, Have you ever heard of [ A Fox’s Wedding ] while you’re in Australia ? I’ll write around that in “花と太陽.”
    I’m also writing some to “I’ll be gone running on the mile…” & “アップライトピアノ”.
    S.K.

    返信削除